کدام بلاگرها در هر شهر ایران تاثیرگذارتر هستند؟2020-04-01
با بلاگرهای حوزه گردشگری ایران آشنا شویم! چرب زبان
باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. از بلاگرهای موفق در حوزه تکنولوژی میتوان به مهدی شجاری، محسن حبیبی راد و پیمان حسینی اشاره کرد. فرهاد پز و امیر جابری با دو میلیون فالوور و میلاد کلانتری یا 1.6 میلیون فالوور جزو فودبلاگرهای مطرح در ایران هستند.
اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است.
آسوده ایمر بیش از ۱۰۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و استوریهایش، روایتی است از سفرهایش از صربستان تا استانبول. او با همسرش سفر میکند و در برنامههای تلویزیونی نیز حضور دارد. عکس زیر، روایتی است از سفر زمستانی او و همسرش در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی به بخارست رومانی و دیدار با یکی از هموطنان در این پایتخت زیبای اروپایی. از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران، باید به آرش آروین اشاره کرد. این کرگدن نارنجی دنیای گردشگری ایران، سفرهای زیادی داشته و بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد.
{- {
- در این مطلب لیستمیکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله میشوند میپردازیم. |}{
- تجربیات خود را با روایتی دوستداشتنی با فالوئرهایش به اشتراک میگذارد. |}
- محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. {
- تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه میکند تا آشپزی کند. |}
- در پیج این بلاگرها تصویر ورزشی جذاب و انواع لایوها دیده میشود.
- بلاگرهای سفر معمولا در مورد هتلها، جاذبههای گردشگری، رستورانها، غذاها، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع پوشش و هر چیزی که برای مخاطبان جذاب است، صحبت میکنند.
او تجربیات خود را بهصورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبالکننده به اشتراک میگذارد. برندهای کودکمحور میتوانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت های شرط بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش های مردمی دستگیر شده است.
همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوقالعادهای هم برسند. پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کند. این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند.
صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی میکند. صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است.
{- {
- بلاگرها در زمینههای متفاوتی مشغول به فعالیت و درآمدزایی هستند. |}
- پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.
- تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. {
- در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی میپردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. |}
- هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. {
- همانطور که می دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین شبکه های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می شود. |}
او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. این نوع از بلاگرها درباره سلامت و موارد پزشکی برای مخاطبین اینستاگرام صحبت میکنند و با ارائه راهکارهای درست افراد را به بهترین شکل ممکن راهنمایی میکنند. به طور مثال راجع به چاقی و لاغری افراد و ارائه راه کارهای صحیح به بررسی می پردازند. به عنوان مثال برخی از بلاگرها دورههای رژیم غذایی مانند کتوژنیک را تبلیغ میکنند، برخی اطلاعات دارویی خوبی دارند و بهترین کرمها و مواد آرایشی را تبلیغ میکنند.
- تصویر بالا مربوط به سفر مینا و همسرش آروین به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی است. {
- صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. |}
- بلاگری انواع مختلفی دارد و اغلب بلاگرها در یک زمینه خاص مشغول هستند. {
- اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. |}
- برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. {
- سفرنامههایش را در سایت ORANGERHINO.IR نیز به اشتراک گذاشته و نکات زیادی از گردشگری سلامت تا ایمنی در سفر نیز ارائه کرده است. |}
علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلیترین علل دیدهشدن هنر لایفاستایل بلاگرها است. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستورانگردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت میکند و رستورانها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده میشوند. وقتی تصمیم میگیرید با شخصیتهای معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخابهای خود دقت زیادی داشته باشید.
آرشیو اینستا کجاست؟ آموزش آرشیو کردن پستها در چند ثانیه
پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد. بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد. با افزایش طرفداران صفحات مجازی، خصوصا برنامه اینستاگرام، تعداد بلاگرها نیز رو به افزایش است. بلاگرها در تمام کشورهای دنیا هستند و در ایران نیز تعدادشان رو به افزایش است. اما از میان این افراد، تنها چند نفر هستند که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و کاملا شناخته شده هستند.
- هدی رستمی بیش از 400 هزار دنبال کننده داشته و بیش از یک هزار تصویر از مقصدهای گردشگری داخلی و بین المللی که دیدن کرده در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. {
- از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. |}{
- اغلب بلاگرهای خانه با ساخت ویدئوهای تبلیغاتی جذاب بسیار موفق عمل میکنند و میتوانند از این طریق ملکهای بسیاری را به فروش برسانند. |}
- معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. {
- او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خندهدار، دنبالکنندگان زیادی دارد. |}
- نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد.
در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزههای مختلف آشنا میشوید. آموزشهای او برای آرایشهای معمولی و روزمره کاربرد فراوانی دارند. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر میبرند. او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند.
ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک میگذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند.
در زمینه طراحی لباس و معماری تحصیلات خود را به پایان رسانده است. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد.
یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود. این زوج توانستند در مدتزمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر میتوان اصلیترین فعالیت سپیده بزمیپور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب بهعنوان یک لایفاستایل بلاگر مشهور عنوان کرد. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد. سپس آنها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد.
پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. او ایرانگرد و جهانگردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میگذارد. شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آدابورسوم اقوام ایرانی مطلب مینویسد و برای علاقهمندان به باستانشناسی دورههای آموزشی برگزار میکند. این افراد سعی میکنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دورههای آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت میپردازند و از این طریق درآمدزایی میکنند. آسوده ایمر، از جمله اینفلوئنسرهای مطرح ایرانی است که در خارج از کشور اقامت داشته و به شهرهای مختلف ایران سفر کرده و جهانگردی قهار نیز به شمار می رود.
برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت میکنند. دنیا جهانبخت از جمله معروف ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند.
او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوهبر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست. سروین بیات خواهر بازیگر مشهور ساره بیات و همسر رضا قوچاننژاد است. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت میکند. بهگفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانستهاند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند.
بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید میکنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته میشوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد. در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود... صدف بیوتی که ساکن کشور آمریکاست، در پست های اینستاگرام و یوتیوب خود، فیلم های آموزش آرایش منتشر می کند. صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست. او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است.
سفرنامههایش را در سایت ORANGERHINO.IR نیز به اشتراک گذاشته و نکات زیادی از گردشگری سلامت تا ایمنی در سفر نیز ارائه کرده است. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایفاستایل فعالیت میکند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. اغلب، یک بلاگر لایفاستایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارد؛ بنابراین میبایستی محتوایی که تولید میکند، درخور خواستههای کاربران باشد. اما بهطورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند.
- {
- او از جمله بلاگرهایی به شمار میرود که تلاش میکنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. |}
- او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی میکند. {
- از نمونههای بیوتی بلاگرها میتوان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد. |}{
- این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. |}
- سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را بهعنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفتهی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند.
- نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت.
او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول میکند. در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم.
نتیجه گیری انواع بلاگر اینستاگرام
سمانه قائدی درباره مکانهای اقامتی هم که تجربه کرده، نظر میدهد و به نوعی HOTEL REVIEWER هم محسوب میشود. سایت سمانه در نشانی MAPGARD.com امکان خرید بعضی از محصولات مربوط به برند وی را نیز فراهم کرده است. او در زمینه مدیریت جهانگردی تحصیل کرده و یک کوهنورد و بیابانگرد و جنگلنورد حرفهای است. شما میتوانید با خرید بلیط پرواز از جاذبههایی که در مستندها معرفی میشود دیدن کنید. جواد قارایی را خیلی از بینندگان شبکههای تلویزیونی سیما میشناسد.
{- «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایدههای مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.
- بهارک قربانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و شهرهای توریستی بسیاری در ایران و اقصی نقاط جهان را از تیر رس دوربین خود گذرانده است. {
- در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. |}{
- او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است. |}{
- در سالهای اخیر، به ویژه با همهگیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است. |}
- اگر به غذاهای شهرها و کشورهای مختلف علاقهمند هستید به طور حتم میتوانید در این مسیر موفق باشید.
او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، بهمعنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد میکند. اینفلوئنسرهای گردشگری تلاش میکنند تا مخاطبانشان را با سبک زندگی، غذاها، سبک پوشش و فرصتهای گردشگری در نقاط مختلف جهان آشنا کنند. با این کار، هم گردش میکنند و هم با تولید محتوای انجام شده، به معرفی برندها و بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و خرید و توریستی اقدام کرده و درآمدزایی میکنند. در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود. کسبوکارهای مختلف از این فرصت استفاده میکنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی میکنیم.
تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند. «مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید میکند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خندهدار، دنبالکنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسبوکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود.
{غذاهای بلژیکی؛ 20 نوع غذای سنتی در بروکسل
|}اگر میخواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات میتواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. می توان به کاپیتان عرفان اشاره کرد که شیرازی می باشد و در بین دیگران از شهرت بالاتری برخوردار می باشد.
معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند.
امروزه بلاگرهای معروف ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. در ادامه این مقاله با تعدادی بلاگرهای معروف ایرانی آشنا خواهید شد. نبات بلاگر لایف استایل یا سبک زندگی ساکن کانادا در صفحه خود درباره زندگی روزمره خود، سرگرمی و آموزشهای کاربردی در زندگی تولید محتوا میکند. محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست.
در این نوع از بلاگری، در خصوص تکنولوژی های جدید روز دنیا صحبت میشود. این افراد مرتب پیج خود را به روز رسانی میکنند و اخبار و مطالب جدیدی برای مخاطبین مختلف اینستاگرام قرار میدهند. اغلب بلاگرهای خانه با ساخت ویدئوهای تبلیغاتی جذاب بسیار موفق عمل میکنند و میتوانند از این طریق ملکهای بسیاری را به فروش برسانند. خصوصا در کشورهایی مانند ترکیه که با اقامت ملک به افراد شهروندی داده میشود، اغلب این بلاگرها بسیار موفق هستند و از طریق تولید محتوا فروش خوبی از تبلیغات کسب میکنند. او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد.
اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می کند. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد.
استوریهای شادی گنجی را نباید فراموش کنید که نقاط نعز و شنیدنی و دیدنی بسیار دارد. نوع ادبیات نوشتاری خاصی که بنیامین در روایتهای گردشگری خود به سراسر جهان دارد، در جذب مخاطب بی تاثیر نیست. یکی از نقاط مثبت روایتهای گردشگری جواد قارایی، استفاده از ادبیات فاخر و عشقی است که در زبان و جان او نثار ایران و مردمانش میشود و نظر بیننده را به خود جلب میکند. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالتهای آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند.
یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند. فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است.
او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک میگذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایدههای خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاههای دکوراسیون کاربردی و مفید است.
این دسته از افراد با اشتراکگذاری تجربیات خود در زمینههای مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کردهاند. بلاگر سفر و گردشگری، به دستهای از بلاگرها گفته میشود که در زمینه گردشگری و سفر فعالیت میکنند. این افراد مدام در حال سفر هستند و به هر کجا که میروند، اطلاعات جامعی را در خصوص مقصد مورد نظر در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند. بلاگرهای سفر معمولا در مورد هتلها، جاذبههای گردشگری، رستورانها، غذاها، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع پوشش و هر چیزی که برای مخاطبان جذاب است، صحبت میکنند. این افراد تصاویر و ویدئوهای زیبا و جذابی را نیز به اشتراک میگذارند. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ میکند.
لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز مینوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت میکنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمیدهند. او معمولاً اتفاقات روزمرهی زندگیاش را همراه با دلنوشتههای جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر میکند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را بهعنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفتهی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. پس اگر با چشم و گوش بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کمکم از اعتماد طرفداران به شما کاسته میشود.
این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. در صورت استفاده از محتوای وبسایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. البته توجه داشته باشید که به عنوان یک بلاگر باید با مخاطبان خود صادق و روراست باشید تا به شما اعتماد کنند. از انواع بلاگر سلامت میتوان به هادی چوپان، هدی جراح و لیلا رجبی اشاره کرد. به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلیفر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد. خلاصه این پرسه زن جوان را که از زوریخ سوئیس تا غار قلعه کرد را طی کرده، در اینستاگرامش دنبال کنید.
ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم های اجتماعی می باشد و شهرت زیادی در این شبکه ها به دست آورده است. سحر در ۲۵سالگی از کار دولتی استعفا داد تا به سراسر جهان سفر کند. او این روزها حرفهای ورزش سهگانه انجام میدهد، خاطرات سفرهایش را مینویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد میکند. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد. او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد.
اینجا